Zwroty i reklamacje

Personalizowane zaproszenia nie podlegają zwrotom.

 

W celu dokonania zwrotu lub reklamacji towaru należy pobrać, wypełnić oraz przesłać na nasz adres odpowiedni formularz. Jest to konieczne do pozytywnego rozpatrzenia sprawy.

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Formularz zwrotu towaru możesz pobrać tutaj

Formularz reklamacji towaru możesz pobrać tutaj

 

2. Wysyłka

Zwracany produkt/-y należy odesłać przesyłką opłaconą z góry na adres:

Sottio - bysimple
ul. Śniadeckich 20c/34
35-006 Rzeszów

 

Do paczki ze zwracanym produktem/-ami należy dołączyć również wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz wypełniony formularz, a także otrzymany dokument potwierdzający dokonanie zakup np. fakturę.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt/-y, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.

 

Kiedy prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi? 

 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. Z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), w szczególności umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (uwaga Sprzedawcy nie będąca treścią wskazanego przepisu: za takie rzeczy należy traktować m.in. rzeczy z nadrukiem z plików dostarczonych przez Klienta lub z treścią dostosowaną pod indywidualne zapotrzebowanie Klienta ) ;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

4) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

5) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

7) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

8) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl